loading...

جهان ما

در دی ماه هم با رویدادهای بسیار فناوری از جمله نمایشگاه بزرگ CES 2012 به پایان رسید اما در این مطلب قصد داریم برترین تکنولوژی های هفته آخر دی ماه را برای شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشی

Arman بازدید : 737 جمعه 1390/11/07 نظرات (0)

در دی ماه هم با رویدادهای بسیار فناوری از جمله نمایشگاه بزرگ CES 2012 به پایان رسید اما در این مطلب قصد داریم برترین تکنولوژی های هفته آخر دی ماه را برای شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

1. موس Thermltake Level 10 M

شرکت Thermaltake با همکاری با BMW و Designworks USA موسی را طراحی و تولید کرده اند که از نظر ظاهری به هیچ موسی که تاکنون دیده اید شبیه نیست. این موس که قرار است از دقت و راحتی بسیار بالایی برخوردار باشد قرار است در بهار آینده عرضه شود و اگر از طرح آن خوشتان آمده بهتر است بدانید این موس تازه اولین عضو از سری Level 10 است که قرار است کیبورد و لوازم جانبی دیگر هم به آن اضافه شود.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


2. مچ بند Nike+ FuelBand


کمپانی مشهور Nike پنجشنبه محصول جدید خود را به نام مچ بند Nike+ FuelBand معرفی کرد که علاوه بر ظاهر زیبایش امکانات جالبی هم دارد. این مچ بند می تواند فعالیت های شما را دقیقاً زیر نظر بگیرد و انرژی مصرف شده شما را بر حسب کالری نمایش دهد و یا بر روی نوار FuelMeter اندازه بگیرد. همچنین تعداد قدم های شما محاسبه می شود و با نمایش رنگها متوجه می شوید چقدر به هدفتان نزدیک شده اید. با باز کردن این مچ بند می توانید آن را به پورت USB برای انتقال داده یا شارژ متصل کنید.


گروه اینترنتـی پرشین استار | www.Persian-Star.org


3. سقف های ماشین خورشیدی OLED


شرکت های BASF و Philips با همکاری یکدیگر نوع جدیدی از OLED های شفاف را ساخته اند که می توان از آنها برای سقف ماشین استفاده کرد. این OLED ها زمانی که آفتاب شما را اذیت می کند تیره می شوند تا مقدار مطلوبی از نور خورشید از آنها بگذرد. همچنین با ترکیب این OLED ها با سلول های خورشیدی می توان برای شارژ خودرو های الکتریکی نیز از آنها بهره برد. پیش بینی می شود این تکنولوژی تا سال 2015 وارد مرحله تولید عمده شود.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


4. قایق جنگی GHOST High-Speed Attack Watercraft


وسیله ای که در تصویر می بینید ترکیبی از یک هواپیمای مخفی Stealth Fighter ، یک هلیکوپتر جنگی و یک قایق تندرو است. با استفاده از هیدروفویل ها و حباب های گاز اصطکاک قایق با سطح آب بسیار کم شده و در نتیجه این قایق می تواند با سرعتی خیره کننده حرکت کند. همچنین به علت تکنولوژی ساخت این وسیله از رادارها نیز مخفی می ماند. کمپانی Juliet Marine Systems قصد دارد پس از این قایق مدل بزرگتر و زیردریایی آن را هم بسازد.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


5. شومینه هوشمند

شومینه پیشرفته و هوشمند Escea که از طریق WiFi به اینترنت متصل می شود می تواند از طریق برنامه iOS آن کاملاً کنترل شود. به این ترتیب می توانید با استفاده از تایمر زمان خاموش و روشن شدن آن را از روی آیفونتان تنظیم کنید و حتی درجه دمای اتاق را با آن تنظیم کنید. همچنین وقتی خارج از خانه هستید می توانید چند دقیقه قبل از بازگشتتان شومینه را روشن کنید تا با گرمای مطبوع خانه مواجه شوید.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


6. شیشه های هوشمند صندلی عقب


اگر در زمان کودکی از نشستن طولانی بر روی صندلی عقب در سفرهای بلند خسته می شدید می توانید امیدوار باشید که فرزندانتان دیگر این مشکل را نخواهند داشت. شرکت GM به تازگی طرحی از شیشه های هوشمند را معرفی کرده است که نوعی از OLED هوشمند برای صندلی عقب خودرو است و به کودکان اجازه می دهد روی آن نقاشی یا بازی کنند. البته این تکنولوژی منحصر به کودکان نمی شود و با علت قابلیت اتصال به اینترنت می توانید آپدیت های فیس بوک خود را هم چک کنید و یا تصاویر دلخواهی را نمایش دهید.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


7. جیلبریک آیفون 4S و آیپد 2

بالاخره انتظارها به پایان رسید و تیم رویایی هکر ها توانستند iPhone 4S و iPad 2 را که به علت پردازنده A5 بسیار سرسخت بود به صورت آنتتر جیلبریک کنند. در این حالت دیگر برای روشن کردن گجتتان نیازی به اتصال مجدد به سیستم ندارید و به راحتی می توانید از برنامه ها و بازی های متنوع iOS 5 به همراه امکانات بی شمار Cydia استفاده کنید بدون اینکه از تمام شدن شارژ گجتتان نگران باشید. آموزش نصب در فارنت
 


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


8. پرینترهای سه بعدی با قابلیت تولید شکلات و پنیر!


حتماً درباره پرینتر های سه بعدی شنیده اید که می توانند با استفاده از مواد مختلف مثل پلاستیک و طرح های سه بعدی اجسام مختلف را چاپ سه بعدی کنند. اما به تازگی شرکت Essential Dynamics پرینتر جدیدی را به نام Imagine 3D معرفی کرده که می تواند به جای پلاستیک از شکلات به عنوان ماده اولیه استفاده کند و پنیر یا دیگر خوراکی ها را هم به آن اضافه کند تا به این ترتیب بتوانید شکلات خود را به طرح دلخواهتان تولید کنید! این پرینتر قرار است با قیمت 3000 دلار عرضه شود.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


9. نخستین تصاویر گوشی چهارهسته ای LG X3


با اینکه هنوز به اعتقاد خیلی ها اندروید برای پردازنده های دو هسته ای کاملاً بهینه سازی نشده است تولیدکنندگان تلفن همراه و تبلت رو به پردازنده های چهارهسته ای آورده اند. در هفته گذشته نخستین تصاویر از گوشی هوشمند LG X3 منتظر شد که خبر از پردازنده چهار هسته ای Nvidia Tegra3 به همراه صفحه نمایش 4.7 اینچی با وضوح 1280×720 می دهد. باتری 2000 میلی آمپری، دوربین 8 مگاپیکسلی و اندروید 4 بستنی ساندویچی از دیگر امکانات این گوشی خواهند بود که با وجود این همه نها 9 میلیمتر ضخامت خواهد داشت. قرار است LG X3 اگر به این نام خوانده شود در نمایشگاه Mobile World Congress در شهر بارسلونا تقریباً یک ماه دیگر رونمایی شود تا به چنگ رقبایی چون Samsung Galaxy S III و HTC Endeavor برود.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


10. دسکتاپ Alienware X51


حتماً شرکت مشهور گیمینگ Alienware را می شناسید که چند سالی است به مالکیت DELL درآمده است. این شرکت به تازگی کوچکترین کامپیوتر دسکتاپ گیمینگ را با نام X51 معرفی کرده است که با وجود مشخصات خوب تنها 699 دلار قیمت دارد. این دسکتاپ دارای پردازنده 3.3 گیگاهرتزی Core i3 بوده که البته تا Core i7 نیز قابل ارتقاست. کارت گرافیک Nvidia GeForce GT540 با یک گیگابایت حافظه DDR5 و یا Nvidia GeForce GT555 به همراه 4 تا 8 گیگابایت رم تقریباً می تواند همه بازی ها را با کیفیت خوب اجرا کند. هارد دیسک 1 ترابایتی 7200rpm، بلوری درایو، WiFi، صدای HD 7.1 فراگیر، پورت های USB 2.0 و USB 3.0 و HDMI از دیگر مشخصات این دستکتاپ کوچک اما بسیار قدرتمند هستند.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

منبع : پرشین سل




با خودکار خود غذا میل کنید!


اگر دانش آموز یا دانشجو و یا اینکه کارمند هستید و به اصطلاح پشت میز نشین، یک خودکار ساده و ناقابل همراه همیشگی شما بوده و هست. اما آیا میشود غیر از نوشتن استفاده دیگری هم از خودکار داشت؟ پاک کردن گوش یا پرتاب شادونه به اطراف؟ نه استفاده ای کاربردی تر و مفیدتر مثلا استفاده بعنوان قاشق و چنگال و کارد میوه خوری.


گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.net


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه دامنه ای بگذاریم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 287
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 182
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 3,107
  • بازدید سال : 27,584
  • بازدید کلی : 745,356